ریخته گری تهران

اگر به مشاغل مهندسی علاقه دارید، از مباحث شیمی و فیزیک هم لذت می برید و شناخت مواد مختلف و ساختار آنها برای شما جذاب است، شغل مهندسی مواد می تواند مناسب شما باشد.

ریخته گری تهران

اگر به مشاغل مهندسی علاقه دارید، از مباحث شیمی و فیزیک هم لذت می برید و شناخت مواد مختلف و ساختار آنها برای شما جذاب است، شغل مهندسی مواد می تواند مناسب شما باشد.

تولید : فلز ریخته گری

Pouring molds - 27 KB

ریخته گری فرایند تولید که در آن یک جامد ذوب شده است، گرم به درجه حرارت مناسب است (گاهی اوقات درمان به تغییر ترکیب شیمیایی آن)، و سپس به یک حفره و یا قالب، که شامل آن را در شکل مناسب در طول انجماد ریخت. بنابراین، در یک مرحله، اشکال ساده و یا پیچیده می تواند از هر فلزی که می تواند ذوب شده ساخته شده است. در نتیجه محصول می تواند تقریبا هر پیکربندی طراح بخواهد داشته باشد. علاوه بر این، مقاومت در برابر فشارها کار را می توان بهینه سازی شده، خواص جهت را می توان کنترل، و خوش ظاهر را می توان تولید. قطعات ریخته گری در اندازه محدوده از کسری از یک اینچ و کسری از یک اونس (مانند دندان های فردی در یک زیپ)، به بیش از 30 فوت و بسیاری از تن (مانند پروانه های بزرگ و فریم استرن از آستر اقیانوس). ریخته گری مزایای در تولید اشکال پیچیده، قطعات داشتن بخش های توخالی و یا حفره های داخلی، قطعات که شامل سطوح منحنی نامنظم (به جز کسانی که ساخته شده از ورق فلزی نازک)، قطعات بسیار بزرگ و قطعات ساخته شده از فلزات که به سختی به دستگاه مشخص شده است. آنجا که از این مزایای آشکار، ریخته گری یکی از مهم ترین فرآیندهای تولید است.
کلمات کلیدی مرتبط: مهارت و توانمندی های مورد نیاز بازیگری , بانک سینا در بابل مسلط به کامپیوتر , شرح شغل میکروبیولوژیست , کار در منزل در اوین درکه , چشم پزشک یا بینایی سنج , آرایشگر استخدام میدان ونک دو شیفت کار , آگهی استخدام روانپزشک , کارگر ساختمانی قشم دو شیفت کار , منشی آشنا به کامپیوتر , مهندس برق منطقه شانزده تمام وقت ,

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.